Results 1 to 6 of 6

Thread: Sejarah aku kat syok.org

  1. #1
    Senior Member

    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1,083
    Post Thanks / Like

    Sejarah aku kat syok.org

    Diam Tak diam dah 17 tahun dah register dalam syok.org.. dah beranak pinak dah... klu ade anak awal dah amik SPM tahun nie.. tp anak aku baru form 2.. haha.. ade yg dah berkeluarga.. ade yg dah pergi meninggal kan kite.. (Alfatihah).. semoga syok.org terus success dan terus ade.. time dulu bulan puasa la yg paling meriah kat chatbox.... skrg masing2 dah bz... aku pun lama gila baru menjengah kat sini... anyway.. selamat berpuasa kepada yg membaca bebelan aku ni.. saje post sini.. tgh ngantok nih.. kihkihkihkih.
    2006-2023 still counting

  2. Likes lolly lilly liked this post
  3. #2
    Senior Member

    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    353
    Post Thanks / Like
    sama la kita sejak tahun 2006. time 1st year diploma dulu register. tu pun sbb kawan suruh. nk cari movie hahahha.
    dulu2 lg meriah. habis kt sini sambung kat YM plk. rindunya suasana dulu. tiap2 malam online lepak cc.

  4. #3
    Senior Member


    lolly lilly's Avatar
    Join Date
    Apr 2012
    Location
    ♥Bandar Anggerik♥
    Posts
    3,239
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    9
    sedihnya baca post ni, sedih lagi bila fikir diri ni makin menua dan rindu zaman dlu syok ni.. hmmm mana h
    When life gives you a hundred reasons to cry,
    show life that
    you have a thousand reasons to smile.


    ▌│█║▌║▌║ ѕтк-∂єυѕ.вℓσgѕρσт.˘σм ║▌║▌║█│▌

  5. #4
    Senior Member
    Nett8's Avatar
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Damansara, Petaling Jaya
    Posts
    4,295
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by lolly lilly View Post
    sedihnya baca post ni, sedih lagi bila fikir diri ni makin menua dan rindu zaman dlu syok ni.. hmmm mana h
    janganla sedih˛ lolly lilly ... org lama ni... lejen sannin... hehe...

  6. #5
    Junior Member
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    2
    Post Thanks / Like
    apa-apa pun, selamat hari tua semua. hehee..
    Ragna Tales (Renewal): 10x 10x 5x

  7. #6
    Senior Member


    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3,191
    Post Thanks / Like

Members who have read this thread: 3

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •