Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 15

Thread: Polis Dikorek Mata,Dibelah Perut Dan Tangan Dipotong Penceroboh

  1. #1
    Senior Member
    Norahman's Avatar
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Alor Setar Kedah
    Posts
    2,537
    Post Thanks / Like

    Polis Dikorek Mata,Dibelah Perut Dan Tangan Dipotong Penceroboh

    LAHAD DATU 7 Mac - Ditawan kemudian dipenggal kepala merupakan antara kekejaman yang tiada tara dilakukan pengganas Sulu ke atas anggota keselamatan negara.

    Bukan itu sahaja, seorang anggota pasukan keselamatan yang turut ditawan dirodok perutnya menggunakan parang Sulu atau barong sebelum dadanya dibelah dan dikeluarkan segala organ dalaman.

    Badan wira negara juga ditetak sehingga bercerai beberapa anggota badan sebelum dicampak ke laut manakala ada antara mereka maut kerana kedua biji mata mereka dicungkil menggunakan senjata tajam.

    Seorang lagi anggota pasukan keselamatan walaupun terselamat menjadi cacat apabila kedua-dua belah tangannya kudung akibat ditetak dan kepalanya dikelar menggunakan kerambit.

    Kesemua wira negara itu diperlakukan sedemikian selepas diserang hendap pada 2 Mac lalu di Kampung Sri Jaya, Simunul, Semporna.

    Perbuatan yang sangat sadis dan tidak berperikemanusiaan itu menimbulkan tanda tanya apakah mereka ini di bawah pengaruh dadah atau ilmu hitam.

    Malah, Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak juga menyatakan beliau amat dukacita apabila niat suci Malaysia untuk tidak membenarkan setitik darah tumpah di bumi Sabah dibalas dengan kekejaman oleh pengganas Sulu terhadap anggota keselamatan.

    Dalam pada itu, Polis Diraja Malaysia (PDRM) menerusi Facebook hari ini mengesahkan, selepas operasi menyelamat dibuat anggota komando VAT 69, mayat anggota polis ditemui dalam keadaan diperlaku dengan penuh kejam.

    "Apabila tiba di Kampung Simunul, pasukan polis diserang hendap oleh penceroboh. Enam anggota polis terkorban manakala dua yang lain cedera. Enam penceroboh bersenjata telah dibunuh pihak polis.

    "Polis menghantar pasukan penyelamat untuk membawa keluar mayat wira-wira kita. Mayat anggota polis ditemui dalam keadaan diperlaku dengan kejam oleh penceroboh bersenjata tersebut," katanya.

    Dalam serangan itu, enam anggota polis maut iaitu Supritendan Ibrahim Lebar, Asisten Supritendan Micheal Padel, Sarjan Baharin Hamit, Sarjan Aziz Sarikun, Koperal Salam Togiron dan Lans Koperal Mohd. Azrul Tukiran.

    Semua mereka yang maut itu kemudian diberi kenaikan pangkat berkuat kuasa serta-merta sebagai menghargai jasa dan pengorbanan wira yang diumumkan sendiri oleh Timbalan Ketua Polis Negara, Tan Sri Khalid Abu Bakar.

    Terdahulu, pada 1 Mac lalu, pengganas Sulu juga bertindak keji apabila berpura-pura menyerah diri dengan mengangkat bendera putih sebelum menembak mati dua anggota komando VAT 69 dan mencederakan tiga yang lain di Kampung Tanduo, Lahad Datu.

    Allahyarham Asisten Supritendan Zulkifli Mamat, 29 dan Sarjan Sabarudin Daud, 46, yang menyangka pengganas Sulu ikhlas kemudian bangkit daripada posisi meniarap menyebabkan kedua-dua mangsa maut ditembak di kepala.



    Sumber: http://www.syokdownload.com/2013/03/...#ixzz2NF9NsKww
    SIDE INCOME!

    https://www.spshops.com/norahman

    PART TIME Online JOB:
    Boleh DAFTAR Direct -> -> Daftar Sini

  2. Thanks eijan thanked for this post
  3. #2
    Senior Member

    shuffle_017's Avatar
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Penang
    Posts
    5,177
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    3
    perang habis-habisan je...dok buat lembut lagi dorang pijak kepala !

  4. #3
    Senior Member

    eijan's Avatar
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    PeNaNG
    Posts
    801
    Post Thanks / Like
    kejam betoi depa ni... iblis sungguh puak2 sulu ni....
    geram pulok rasa bila baca... hmmmm


    -:- TurBo InSidE -:-
    -:- DoublE BlaDE FaN -:-

    <- Dengar Radio Syok.Org ->
    <- http://syok.caster.fm/->

  5. #4
    Junior Member anonymous11's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    14
    Post Thanks / Like
    ada pakcik smlm dtg tmpat kje aq , die kasi aq tgok video askar kite kena sembelih & potong jari . gila dia sembelih mcam sembelih ayam . hidup2 plak tu . gila kejam . igt nk amek video tu tapi takut plak nanti dipersalahkan sebab sebar video tu . so better biarkan je >_<

  6. #5
    Senior Member
    Koxy's Avatar
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Klang
    Posts
    630
    Post Thanks / Like
    ni gila babi dah nih.. bawak kuar segala kapal terbang & keta kebal kasi tembak la dorg.. melampau sgt..

  7. #6
    Member azrizam's Avatar
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    58
    Post Thanks / Like
    kill semua sulu nie...hidup pown xd guna~

  8. #7
    Senior Member

    k a y a m's Avatar
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Surga Cinta
    Posts
    16,051
    Post Thanks / Like
    Blog Entries
    1
    perghh.. dh mcm ni pn nk tungu ke. kasi bom je la. kes ni dh setel ke blm sbenarnye?


    when i was born, devil said.. " ohh shit! competition "
    you are not entitled to someone elseís body just because itís exposed

  9. #8
    Junior Member anonymous11's Avatar
    Join Date
    May 2011
    Posts
    14
    Post Thanks / Like
    Quote Originally Posted by k a y a m View Post
    perghh.. dh mcm ni pn nk tungu ke. kasi bom je la. kes ni dh setel ke blm sbenarnye?
    klau diikutkan media skg ni , lagi 100++ penceroboh still terlepas .

  10. #9
    Senior Member
    fideldesu's Avatar
    Join Date
    Aug 2010
    Location
    (∩`-ī)⊃━☆゚.*・。゚.*・。゚
    Posts
    7,845
    Post Thanks / Like
    melampau dah ni..


  11. #10
    Senior Member
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    229
    Post Thanks / Like




    Iklan banner anda di sini - Pakej 3 -
    Quote Originally Posted by anonymous11 View Post
    ada pakcik smlm dtg tmpat kje aq , die kasi aq tgok video askar kite kena sembelih & potong jari . gila dia sembelih mcam sembelih ayam . hidup2 plak tu . gila kejam . igt nk amek video tu tapi takut plak nanti dipersalahkan sebab sebar video tu . so better biarkan je >_<
    tu video kat mexico..jangan sebarkan..buat huru hara jee nanti

Page 1 of 2 12 LastLast

Members who have read this thread: 0

There are no members to list at the moment.

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •